by amanda

| Vardag

tjoooooooooooooo =d
sitter hemma hos Ida och äter godis. förlåt för att jag inte bloggade innan jag drog från datorn tidigare idag. men jag tog bussen till stockholm och mötte Ida i skarpnäck. vi åkte till kärrtorp och gick hem till mig. packade våra saker och drog sen till donken och åt där. efter det åkte vi hem till mig igen. kollade på tv och blev sen skjussade till Ida. vi kom hem för 20 minuter sen och ska väl hitta på något om en stund. kolla på film, playstation eller något annat skojjigt. jag bloggar senare, pussar amanda <3

A N N A ♥ - Frågestund i bloggen.

SV: Okej skönt det :D

A N N A ♥ - Frågestund i bloggen.

SV: Okej skönt det :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: