by amanda

| Vardag

kom precis hem, jag och ida träffades efter inlägget jag skrev senare. vi åkte till stan och hämtade ut biljetterna, efter det åt vi på donken och kollade även runt lite. bion började 18.45 så vi satt och väntade i mer än 1 timme, fast det gjorde inte så mycket :) bion var i allafall jätte bra, så gå och se den om ni vill ! bätte filmer finns det men det var ingen besvikelse. menmen, drog hem efter bion för ida orkade inte vara ute. men nu ska jag kolla bloggar, vi hörs senare. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: