svar på tal

| Svar på tal
ÄCCLKKLIIGGAAAAAAA EUUUWW HOROR om by amanda:
Euuww man ser fan éra trosor eeeuuw jävla fjollorr wnb ? "HOSTHOST!
svar: jag antar att du menar den sista bilden men jag bryr mig inte.
"host host" har du ont i halsen ? behöver du halstabletter ? :)
trosorna, hahhaha ! har du aldrig sett ett par trosor förut eller ? de är skit snygga bara så du vet. glöm inte skriva ditt namn nästa gång och stå för vad du skriver.
puss gumman/gubben ♥
matildac

okejokej :Dkul

matildac

skellefteå självåd :D

aw - gotlandstöis ツ

nä, ville bara konstatera de ;)

diana

sv: vart bor du ? :) <3

Anonym

din kommentars ruta har skit snygg design :D

Henke

hahaha roligtxD



vad gör du ikväll?



åsikter om plastikoperationer på min blogg, kolla in:):)

matildac

okejokej :)

matildac

okejokej :)

Linda - ndaiL

vad gör du=

idacenterlid

svar på tal jag med - skriker du sådär till folk på stranden också? helvetes idiot.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: