dresscode&facelook

| Outfits

kofta från ginatricot.
linne från bikbok.
spetströja från ginatricot.
leggings från h&m
matildac

okejokej,ska ut och åka skoter :D

matilda

sv; nu följer jag dig, säg till när du gör detsamma :)

erika

sv: Okej, härligt!:)

m-d

okej!

tack så mycket:)

Sessie

jajamen ;)

Connie

Nice kläder.. jag önskar jag med kunde lägga in bilder på datan =) funkade ju inte igår när jag skulle göra de :S fatta noll :P hahahah

Moa

Ha en underbar alla hjärtans dag! :)

En modells & statist liv!

Hehe ja :D Hur är det med dig idag då? :)

ABSSOLUTAARNELA

tack :) hur mår du?

Carolina

Tittar inom ger lite kärlek på alla hjärtans dag. Hoppas det blir en bra söndag ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

benita

Sv: jodå! min dag var super! sjdå ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: