dresscode

| Outfits


jeans från bikbok.
baslinne från bikbok.
t-shirt från ginatricot.
kofta från ginatricot.
EMSY

hhaha ja galet snygg :o

ABSSOLUTAARNELA

samma här :)

kimlarsson'

snygg tröja ;)

Linda

ja! Vad skönt! jo det är bara bra :)

gud vad gullig du är amanda! gör mer videoinlägg! <3 saknar dig.

EMSY

skola:D sj

Linda

Nej faktiskt inte!(a) Du gör dina videoinlägg super bra, helt ärligt! åh, måste ses snart! <333

EMSY

hihi okej :D allt bra?

Sara

Fin outfit :)

ABSSOLUTAARNELA

jaa! skit skönt! :D tack gumman, du är också söt!

ABSSOLUTAARNELA

nej, men jag ska vara hemma .. sjuk. du då? :)

rosaa

fin outfit :)

Lina K

SNYGG tisha! =)

Anonym

sötnos, dresscode och "dagens outfit" e fan inte samma sak!

Det där e en outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: