dresscode

| Outfits

gårdagens dresscode

jeans från jc (märke?)
t-shirt från bikbok.
kofta från ginatricot.

dagens dresscode

leggings från h&m.
linne från h&m.
kofta från bikbok.

Emma

SAMMAAA:D och e skit trötttt

Anna

SV: kom nyss från sjukan sj dÅ+

Linda - ndaiL

snyggt!!

Anna

SV; Har inte kunnat tuggat mat på snart 2 veckor för min käke. Har fått leva på soppa och är less på det så nu blire operation!

matildac

hihi oekj,jajjamensan :D

Nadja

jag ska praktiksera på en skola, på fritids. =) Gör du ikväll? =)

Gabriella

Sv: nja sådär måste jag säga :)

Emma

yeah... pluggandet dödar mig :(

Nadja

jag vet inte. =) Ikväll blir det tv. =)

Anna

SV: JO det är jag, är sjukt nervör man jag måste .

matildacdac

skola osv,sj :D

Gabriella

Sv:för man måste typ :)

ella

Gud vilken fin kofta från Bikbok!

Synd att typ alla har en nu.. :(

<33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: