by amanda

| Vardag

sitter och pratar med i annie i telen, snackar lite med någon lukas på facebook och letar efter bikins på internet. någon som har tips ? jag åker ju utomlands i april och måste förbereda mig. ska till stan imorgon med matilda och leta lite. hur som helst så har jag prov imorgon och måste plugga så jag kommer inte att blogga mera ikväll. men vi hörs imorgon på morgonen om jag hinner eftersom jag har sovmorgon då. godnatt sötnosar. hoppas ni får en fortsatt mysig kväll :) ♥

bild från gotland 2009 :)

emmie viding

sv; vad skönt att höra! jotack det är hur bra som helst med mig. vad gör du en kväll som denna? (;

emmie viding

sv; trevligt!

jo, jag gör nog detsamma faktiskt.(;

AMANDAWAHLGREN

music! sj?

ABSSOLUTAARNELA

tacktack!:)

Anonym

det är lisa, saga joanna, moa & jag :)

vad gör dudå ? (A)

hejannw

inte mycket ;D

emmie viding

sv; yesbox. (:

hur gammal äru?

maitldac

skola osv,sj :)?

emmie viding

sv; jaha okej. jag fyller 16 i år. :)

Linda

aha okej, vacker bild ! :D

ella

ja hehe det var jag ;)

nä jag är den längst år höger :D

okej, sitter och chillar med lisa :P

AMANDAWAHLGREN

ok<4

Linda - ndaiL

vacker bild!

Samanta&Amanda

haha tack! snygg bild från gotland, :), i live here ;D

Awwiee

Nee inte jag heller faktiskt! men folk e ju olika som sagt vissa mer än andra.

MyzaaN - Princess Pink

jag har bara varit med familjen själv då? <3 kram

jennifer gräll

sv: bara bra :) självdå

Anna

sv: Åh okej :) Hur mår du då ?

Nadja

bara bra. =) Händer idag? =)

Rita ♥

Gud så härlig bild, din brorsa? :D

Rita ♥

Okej :D har exakt likadan kofta som dig, köpte min i Thailand ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: