by amanda

| Vardag

hej sötnosar. jag har precis kommit hem och ska snart äta. är verkligen super hungrig !
idag efter skolan så drog jag annie lippa joel emil och leo hem till joel. spelade pingis, åt och chillade galet. det var jätte länge sen jag var där så det var mysigt. efter någon timme drog leo hem och vi andra gick till muffe där muffe venne och matte var. vi hade nice, kollade på tv och bara gjorde ingenting. sen gick jag hem och har som sagt precis kommit hem. men jag bloggar efter jag ätit, pussar amanda ♥

redigerad.

matildac

tack:D

okej

Photographs by Natalia

sv: okej :)

matilda

gjort en ny antagligen? :P

gillar du den inte? :)

EMSY

haha vene:D

tacjk :)

matildac

hiih tackdu :D

EMSY

va gör ud :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: