by amanda

| Vardag
hallu :) jag sitter hemma och har precis ätit middag. ska snart sätta på en film och ta det lugnt eftersom jag känner mig lite halvsjuk. idag efter skolan drog jag filippa och annie hem till mig. sjöng lite singstar och sen kom micke och muffe. vi gjorde ingenting och efter typ en timme drog vi hem. stog lite och så skulle vi hem till muffe men när vi var utanför honom så kände jag mig verkligen inte bra så jag gick hem. men ni får bilder senare när jag varit hos mamma och hämtat min dator. tills dess får ni klara er med en den här, pussar <3
sarah

sv: bara varit hemma. sj? :)

Elvira Eriksson

Fin bild:)

sarah

sv: okej :)

matildac

tycker du :D?

Maja Linder | baramajaas |

tack:) allt bra?

hejannw

samma här :)

Photographs by Natalia

Gullig header :)

har du en bra måndag?

Anna

SV: TACK :)

linnda

sv: jag ska vara med en kompis serru :)

Anonym

Tack sötis:)

Anonym

du är väl medveten om att du är med på en bild i något album på kissies facebook?

Linda - ndaiL

vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: