by amanda

| Vardag
jag kollade ellens blogg och hittade den här videon.
jag börjar nästan gråta, det är så sorgligt. att det är sant också ?!
Nadja

toppen. =) Gjort? =)

hejannw

Haft en bra dag :)

Sofi & Amanda

Fin blogg!

Kolla/Kommentera våran blogg http://sofiochamandas.blogg.se

Ha det bra!

hejannw

jag med :)

Sofi & Amanda

sv; tack så mycket!

Allt bra? :)

awwiee

praktik börjar 7.00 dd? :)

Sagha

det var så lite så:)

Sofi & Amanda

sv; okej najs, jodå här är allt bra! (:

hejannw

vart med kompisar, gymmat och tagit det lungt :)

Sofi & Amanda

sv; ja skolan först då, sen kompisar i guess :P

Själv då ? (:

hejannw

haha ja ;D

hejannw

Tack :D

Sagha

Okej i nora:)

Sagha

Inget speciellt själv då?:)

matildac

olika,ddd :D

Sagha

vet inte, själv då?:)

sarah

sv: tack :)

sarah

sv: tack :)

MyzaaN - Princess Pink

haha låter härligt ;D <3

Lina

söt blogg :)

Linda - ndaiL

Jag ska hoppa i säng nu, gonatt :)

Moa

Nu ska jag till romme för att åka skidor med klassen :D

Det är 23 minus grader ure. Men är ändå superglad <3

Marcus Å

Bara bra med mig, hur är det själv? :)

matildac

skola osv,själv .D?

matilda

det är ashemskt och det finns massor utav videor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: