by amanda

| Vardag
hello sötnosar. jag bloggade aldrig mer igår för att klockan blev ganska sent. eller inte men jag var trött =D
muffe och leo kom hem till mig istället för att vi drog ut. vi satt i mitt rum, chillade, snackade och sen kollade vi på filmen "inside" har ni sett den? den är äcklig :) runt 23.20 drog dom hem och jag och ida åt lite och sen la vi oss i sängen. snackade lite och tog det lugnt. sen runt halv 2 somnade vi. klockan 10 imorse väckte ida mig och sa att hon var tvungen att gå hem så hon gick och sen låg jag och läste lite. nu har jag precis ätit frukost och ska snart städa rummet och rensa lite i mina lådor. det kan verkligen behövas, en jävla massa skräp jag har alltså -.- men jag bloggar senare när jag är klar. pussar amanda ♥




ABSSOLUTAARNELA

hehe :D

elsa

allt bra? :)

Moa

Vad tycker du om mina bilder från tjejkvällen? :) <3

matthew och leo

NI SKULLE INTE LÄGGA UT BILDERNA!

Rasmusmariam

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: