by amanda

| Vardag
jag och ida har precis kommit hem och sitter nu och tar en massa bilder med webbcam. haha, de är skit fina =D vi kanske ska ut senare och träffa muffe och någon, men jag bloggar sen ikväll. kisses


matildac

myaigt .S

Kovacevic

nu är svaren ute på bloggen :)

Carolina

Åh så gott :)

sarah

sv; ja ;)

Anna

sv: tack :) nej har sett buddy holly ! sj då ?

Anna

sv: tack :) nej har sett buddy holly ! sj då ?

Anonym

Vart är ni någonstans ? ser myysigt ut (yy)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: