by amanda

| Vardag
jag har precis kollat på filmen "17 again" skit bra. jag ska snart äta middag och sen bada tror jag. göra hårinpackninhg och ta hand lite om mig själv. jag funderar lite på att gå ut senare men jag tror nog inte det. jag bloggar i allafall senare så vi får se då. kisses
ABSSOLUTAARNELA

tack :) allt är bra själv?

Linda - ndaiL

vad ska du gör aikväll?

ABSSOLUTAARNELA

okej :) fin bild!

R e b e c c a

sv: ^^

Gör du? :)

Elvira Eriksson

Cool bild:)

Carolina

Har slängt upp dagens fotografier (bara ett idag). Check it out ♥

ABSSOLUTAARNELA

så lite så :)

Anna

sv: tack :D allt är bara bra, sj då ?

R e b e c c a

sv: okej :) samma här faktiskt ;p

EMSY

hahahaha stackare:D

ABSSOLUTAARNELA

sitta och glo på tvn du då? :)

s

sv: min kille :)

Moa

Vad tycker du om mina shoppingfynd? :) Jag köpte för 1000 kronor hehe <3

EMSY

vad gör ud:D

Moa

av loreal. Och färgen chokladbrun?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: