by amanda

| Vardag
Tjoooooooooooooo :)
Hur har eran dag varit ? Min har varit rolig. Skoldagen var helt okej, drog efter skolan till Kärrtorp centrum och mötte Ida och Svante som väntade på mig där. Vi tre gick hem till mig. Gjorde ingenting till en början men sen satte vi på en film. Kollade på den och åt sen en macka. Eller ah, Svante tog min ;) Vi chillade lite och så tills pappa sa att vi skulle åka iväg så Svante gick hem. Vi åkte som sagt till pizzerian, åt och sen hem igen. Men nu ska jag svara på komentarer, det blir tyvärr inga bilder eller outfit för jag tog inte med kamera sladden till pappa, tyvärr. Men vi hörs om en liten stund igen, pussar amanda
Emma

SMAMAMAMAMAMAAAA:D:D:DDD:D:D:

Emma

haha ja:D händer ikv?:D

isabell

ja oja =D

Emma

haha okej :D vene ska snart duscha:D

Julia

nu har jag lagt till dig :D

isabell

tack du =D

Anna

SV: Kanon din dÅ?

Emma

skolan och sen pluggat :D själkv?

Gabriella

Sv: ja den va jätte söt :)

isabell

idag har jag faktiskt inte gjort så mycke, dudå :)?

En isprinsessa

Fin blogg :)

Sarah

Tack. Jo det e bra med mig. Gott med pizza vad åt du för någon?? Vad hittar du på ikväll annars?

Emma

haha a:D händer ikv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: