by amanda

| Vardag

hellu :) idag drog jag och matilda drog till farsta efter skolan. vi kollade lite på h&m oc när vi väl var klara så gick vi till donken och åt lite. sen när vi skulle åka ifrån farsta och sitter på tunnelbana påväg hem kommer jag på att jag glömt min väska i provrummet inne på h&m så vi får ta tunnelbanan tillbaks. vi halv springer till h&m och när vi kommer dit ligger den i kassan. vi tar väskan och springer sen tillbaks till tunnelbanan för att inte missa den. jag gick hem och när jag kommer hem så är vattnet avstängt. jag åker till pappa för att hämta ett par byxor och när jag kommer hem igen så fungerar fortfarande inte vattnet. så ah, det går typ inte att gå på toaletten eller någonting här hemma -.- hoppas det börjar fungera snart. men nu ska jag dra, vi hörs senare. pussar !

jag&madde hunnie :)

matildas riktiga jag :)

sava

hahaha :d



sv; okej !

jag lägger till dig nu så lägger du till mig med, okej ?!



vad gör du då?

sagha

Okej:)

Linn-Lay

ahh oki :D hoppas du har haft en fin dag då? :D

EMSY

inte mkt :D själv?

EMSY

hehe okej :D

ja verkligen :D

matildac

jajjamensan :D

sagha

inget speciellt, :) det mesta står på bloggen:) själv då?

anna

snygg header ! :)

EMSY

typ inte mycket :D själv

Hanna

Okej , nä inte mkt :p

Anonym

okej:) och åt på donken?:)

du vet ?

Love u (L)

Neha

Såg kallt ut för matilda:P

Anonym

haha vilken jävla utväxt x)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: