by amanda

| Vardag
hellu bitches, 
jag har precis kommit hem och jag & hanna sitter och chillar framför datorn. ska snart kolla på film tror jag. det har varit en riktigt lyckad kväll i älta hemma hos elin. vi alla träffades först hemma hos mig där vi sminkade oss och gjorde oss kklara. sjöng lite singstar och sen blev klockan mycket så vi drog hem till elin. dunkade musiken och körde sanning&konka. det var egentligen meningen att några killar skulle komma men det blev ändringar. så vi tjejer chillade galet ensam. gjorde egen tacos och sminkade oss till fjortisar, blää :) men nu ska vi dra, jag bloggar kanske senare eller imorgon. puss & kram ♥

blek ? :O
bilderna kommer imorgon, de är för många för att jag ska orka ladda upp alla nu ;)
aw - gotlandstöis ツ

hihi =D

Connie

Gör du då?

aw - gotlandstöis ツ

ser film & målar naglarna :D sj?

EmsYYyy

haha okej :D va fan fråga jag:o

aw - gotlandstöis ツ

va kul!! de blirbra :D

Erica

allt bra med dig?:)

fin bild förresten!

kram

aw - gotlandstöis ツ

lite beigh sen skrivit LOVE på :D

EmsYYyy

hahaha okej :D

skola träna och vänner:D

Madde

Jo tack det är fint med mig. Vilken fin bild på dig :) Haft en fin kväll? Kram /M

Madde

Jo tack jag har haft en mysig kväll. Vad gör du nu då?

EmsYYyy

jag med.... så jävla bra

Connie

okejokej..

Jag kom precis in, har vart ute med min hund =)

Erica

tack,tack!:D

din header är jätte fin! :)

haft en bra dag?

kramar

EmsYYyy

ska shoppa haha :D själv

Erica

Det låter bra!:)

jo min dag har varit jätte bra!:D

kramar

hejannw

varsågod )

EmsYYyy

hahaha vill typ bli designer så har en mapp på min data me massa sånna bilder O_O

m-d

Hellu, allt bra? :)

Erica

I morgon ska jag bowla! :)

vad ska du själv göra?:D

kramar

aw - gotlandstöis ツ

syns knappt ;)

Connie

Jo då , men lite kallt ute bara =) hehe

EmsYYyy

vadårår:D

hejannw

Inte mycket alla :) själv?

Erica

okej, det låter jätte kul! :D

vad blir det för bio då?:)

kram

aw - gotlandstöis ツ

hihi:D

moa murderess

Hejsan :)

Just nu har jag en frågestund i min blogg där du kan fråga vad du vill! :) Kanske ställa en fråga om min ganska ovanliga klädstil scene? :)



ha en bra dag! // www.epicfaiil.blogg.se



här kommer du direkt till inlägget:

http://epicfaiil.blogg.se/2010/february/h3img-srchttpepicfaiilbloggseimages.html?_tmp=c14b31be950ab0b94ffd9ab9442557c59de72a56

Moa

Söt blogg =)

aw - gotlandstöis ツ

kusinre:) sj`?

m-d

Gött att höra, jodå det är helt okej! vad gör du? :)

Moa

Vsg :) tack! <3

Moa

vara med familjen =) själv?<3

m-d

Okej, ne sitter & fixar lite skit bara (: vad har du för planer för imorgon då ? :)

sandra

Hej sötnos, allt bra ?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: