by amanda

| Vardag
godmorgon :) jag vaknade runt 09.40 men låg kvar i sägen till 11 eftersom jag även idag hade grov menskvärk "/ jag gick i allafall upp 11 och åt frukost och bäddade sängen och nu sitter jag framför datorn. ska snart börja göra mig klar, och sen ska jag träffa girlsen och vi drar till elin i älta och sen ikväll blir det "fest" där. men jag bloggar senare om jag hinner, det blir säkert dålig uppdatering idag men jag lovar att ta många bilder. jag sover hemma ikväll med hanna så jag kanske bloggar när jag kommer hem. men nu måste jag hoppa in i duschen, vi hörs senare. pussar amanda ♥
Carolina

Skoj med fest :)

Sessie

tack så mkt :)

jo, det är bara bra här med

kram! :D

EsmYyYY

okek bra:D jorå de e bra

Moa

Idag ska jag se premiären av Valentines day. :)

Har du hört något bra om den?

ABSSOLUTAARNELA

ta det lugnt =D

Sessie

nja, vi har hyrt badhuset, så jag ska bada hela dan.. haha! själv då?

felicia

hejhej, fin blogg du har!

läs gärna min blogg och kommentera gärna det som är bra och vad jag skulle kunna skriva om och kan göra bättre puss på dig!

Anonym

fixat bloggen på photoshop? :)

EsmYyYY

haha takc:D allt bra annars?

EsmYyYY

haha takc:D allt bra annars?

EsmYyYY

häeligtr:D jorå der äe bra

Sessie

hahha det var länge sen jag badade också, haha!



Åh, låter kul! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: