by amanda

| Vardag
elin kom hit som jag sa, vi kollade på film och när den var slut så drog hon hem. så nu sitter jag framför datorn och väntar på att teet ska bli färdigt och sen ska jag nog läsa lite. har ju börjat läsa den tredje boken ev twilight, alltså "ljudet av ditt hjärta" men jag bloggar nog senare, kisses <3
En modells & statist liv!

det rä fint :) själv?

En modells & statist liv!

varsegod:)

my

Sv: Nej inte så kul :(

benita

Sv: jodå :)

En modells & statist liv!

finns på aftonbladets hemsida :D

En modells & statist liv!

Gör du nu då? :)

benita

Sv: du har helt rätt! :)

snart tre veckor(a)

Linda - ndaiL

va bra!

Madde

Jag svarar på kommentarer och ska snart läsa igenom min tenta för att se om det är något som låter konstigt annars är den färdig för inlämning :) Lyssna gärna på låten i mitt senaste inlägg och säg vad du tycker! Kram /M

En modells & statist liv!

vad lat du är ^^

En modells & statist liv!

Gör inte så¨mycket jag heller :)

benita

Sv: ja! genom gemensamma kompisar! :)

my

Sv: Hahaha diggar bilden xD

Leia ♥

Ja, dagen har varit bra. Och din då??

Linda - ndaiL

Jag har jobbat!

ebba

okej :)

ska snart sova :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: