by amanda

| Vardag
nu börjar det bli dags att gå och göra sig i ordning för att sova.
jag har kommit så långt i boken "när jag hör din röst" också så
jag ska läsa ut den idag. imorgon så ska jag plugga med annie,
och senare runt 6 så ska jag&pappa åka iväg och göra lite små
saker. men vi hörs imorgon. hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)
godnatt sötnosar ♥

jag älskar dig linn.
tck på bilden för att komma till hennes blogg.
matildac

ihih jajjamensan :D

Nathalie

hejsan, allt bra? :)

Linda - ndaiL

vad gör du?

matildac

skola..själv:)

diana

sv: haha aa, knr du honom ? :p <3

Linda - ndaiL

ska också göra mig i dorning!

Nathalie

häärligt jo det e bara bra här :)

Neha

Godnatt=)

my

Sv: Okej vad kul =)

Nej ska till skolan nu iaf ^^

H a n n a & L i n a

sv; jag är hemma från skolan idag, har ont i halsen.:(

Anonym

Allt bra med dig? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: