by amanda

| Vardag
jag fick låna datorn snabbt så jag ska bara passa på att skriva en snabbis. idag när hanna, annie och lippa kom hem till mig så sjöng vi lite singstar och sen så fixade vi oss och så. sen drog vi hem till matte där matte muffe och venne var. kollade lite på tv och tog det lugnt sen drog vi tjejor hem till annie och åt middag. chillade galet och drog sen till centrum där vi träffade killarna igen. fast nu var det muffe matte erik och micke. matte och micke drog så vi andra gick hem till muffe. men det var tråkigt så jag och hanna drog ut. stannade ute en stund och gick sen hem till mig. packade och gick hem till hanna. nu sitter vi framför datorn och har precis fixat hannas blogg. men vi hörs imorgon. pussar amanda <3
ebba

fin blogg!:)

D A N I E L A ♥

- ja vad gör du nu då?;)

D A N I E L A ♥

- okej vad gör ni då?:)

nja jag sitter och kollar tv oh svarar på kommentarer:)

emelie

sv: häärligt :) jo det är bra här. vad gör du?

Katrin

OKej, händer iimorgon då? :) Kram!

matildac

vänner osv,sjä?

LENA ღ

Härligt! Jodå med mig är det bara bra :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Hanna

Okej mysigt :)

Tova

haha neeeejda =)=)

EMSY

haha ja:D

Elvira Eriksson

Fin bild:)

matilda

okej.. händer idag då? =)

Pam :)

vad gör dudå?:)

MyzaaN - Princess Pink

än så länge har jag bara ätit frkost själv då? :D <3

LINDAVIOLA!

sv; jag var med Elisabeth och kollade Melodifestivalen, själv =)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: