Resumé av 2010

| Vardag

- Skapade en blogg med Matilda som vi la av med snabbt.
- Började få bra kontakt med Linda - vilket vi fortfarande har.
- Färgade håret mörkbrunt som sen blev orange/ljus brunt.
 

- Fastnade helt för twilight böckerna, gick till omed runt med den i väskan så jag skulle kunna läsa så fort jag fick tid ?
- Tjejmiddag i älta, en av mina bästaste minnen !
- Hade besöksrekord 3 gånger.


- Kom väldigt nära Moa Larsson, men nu var det ett tag sen jag hörde något från henne :(
- Skaffade en hemlig blogg, som är min räddare i nöden.
- Blev ännu mer kär i Robert Pattinson.


- Bloggen fyllde 2 år !
- Jag var i Teneriffa och det var gal1 skönt att få komma bort.


- Hade en jätte mysig kväll med Annie, Cornelia, Filippa M, Linn och Olivia.
Körde "jag har aldrig", rökte vattenpipa och ringde hetalinjen. Vi alla sov hos Cornelia ! :)
- Var en del vid flaten, satt i solen och umgicks med kompisar.
- Började springa några gånger i veckan, men tröttnade "/


- Firade midsommarafton på landet med underbara människor!
- Var och grillade med Hanna, brände sönder mobilen jag fick i mars.
- Cyklade till Hellasgården och tog första doppet där, (tror jag) ..
- Umgicks otroligt mycket med Matthew.


- Åkte båt på landet nästan varje dag. 
- Köpte en systemkamera som idag är min bästavän ! 
- Var på Västkusten med mamma och hennes pojkvän.


- Var på resturang med dom finaste för att fira Filippa&Annies födelsedag.
- Försökte mig på att ta modell bilder på Annie&Elin. Det gick sådär.
- Träffade Venne för sista gången innan han flyttade till Grekland :(
- Äventyrsklättrade i Fjällnora utanför Uppsala.


- Testjobbade på ett café som jag förmodligen ska sommarjobba på i sommar.
- Var på Hannas land med Hanna, Elin och Filippa. Lagade egen mat och åkte måt. Mysigt !
- Åkte till Gotland med familjen.
- Började blogga på en Robert Pattinson blogg !


- Sov över med Hanna nästan varje fredag.
- Fick kontakt med Jair och träffade honom lite då och då.
- Blev tillsammans och gjorde slut med Emil.


- Spenderade hela höstlovet med Svante, Tage, Joel, Ellen, Philip, Jacob och Max typ.
Ibland fler och ibland färre.
- Mådde riktigt dåligt under en period men kom över det med hjälp av underbara vänner.
- Praoade på Locum, vilket var en lättnad att slippa skolan.
- Träffade Cecilia väldigt ofta !


- Testade väldigt många olika sätt att fotografera på.
- Hade en alldeles underbar jul med min fina familj.
- Var med Ida nästan halva jullovet.
Erika

Härligt år du haft ändå :)

O L I V I A

gott nytt år ! :D

ELLA GRÖN

okej, kul! jag var på fesT:D

Netty♥

sv' ikväll ska jag och älskling förmodligen träffa en kompis. själv? :)<3

clara

Jag firade nyår med en hel massa häriga, glada och goa människor!:)

D A N I E L A ♥

- Härligt jo det är toppen :)

Linn-Lay

man tackar så mycket :D

tovesegnablogg.blogg.se

Varsegod;)

Tack!

Erika

sv: hehe, men vad bra :P

nadjamelzen

hoppas du fått en underbar start på 2011 :D

LINDAVIOLA!

sv; Okej, härligt!

liza

du verkar ha haft ett rätt bra år!! :D

liindblaads

hihi där serman :d vad har du för ngr planer som du ska göra dettaåret ?

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

Liza

Var ligger och heter cafét du kanske ska jobba på under sommaren ? :)

Tack för svar !!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: