orre är en fågel

| Vardag


bild lånad från google

För alla er som inte är så allmänbildade, så ska ni bara veta att orre är en fågel :)
Jag kanske behöver skriva lite fakta om den också så ni förstår ordentligt ? -.-

MATHILDAAZ ღ

SVAR Yepp! :D

Anna med A

Teve :)

wilmaaa

yes:) vad gör du?

sofia

hehehhe, allt bra idag? :D

wilmaaa

samma just nu!:)

Anna med A

5an :)

Cajsa

puss sötnos! :) fan va jag har saknar dig alltså! :O

Anna med A

ja :)

Cajsa

göres?

Anna med A

duscha och kolla på Robinson :)

Frida Rosqvist

Fin header! (:

Cajsa

hehe fast jag ligger efter i inlägg därav lägger jag de på datumet de hände istället för det de skrivs på.. :P



vet inte vad det heter. :P

Anna med A

ja :)

Anna med A

Jag ska vara med kompisar :) du?

Cajsa

händer mer i kväll då?

O L I V I A

sv; Okej :) Jadå det är bra med mig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: