jag är inte som dig

| Djupt

Jag är inte tråkig och bitter.
Jag har bara en mer realistisk syn på saker.

Netty♥

sv' Hehe okej ^^

mk'

Sv: Haha ja...? Det går inte att sätta ett pris på för det är värt så mycket? ;)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

det är bra med mig :)

vad gör du ??



bli veckans blogg på min blogg :)

Netty♥

sv' Ingenting tror jag. Hos dig då? :)

Anna

Ohja haha :)

Hur är det idag?

aww

gillar inläggeT!

Netty♥

sv' Okej. Vilken färg?:)

Anna

Gött:)

Jo det är bra, lite trött efter igår bara :)

aww

mahaha _D

Netty♥

sv' Okej. Hoppas att de blir bra :)

angelica

sv ska lära mig det för vill ha en go halsduk :)

nadjamelzen

jadu man kan ju inte spela om man inte har intresset.jag hade ''paus'' i två månader men insåg att jag saknade skiten ;)

wilmaaa

ojdå:o..<3

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

kul att du är med :)

allt bra med mig ´:)

vad gör du just nu ?

Anna med A

gick nyss upp :)

nanna

hej , vill du bli dagens blogg ? isåfall kika in på min blogg och skriv en komentar att du vill vara med

lycka till !

clara

Haha tack!:)

bex.

godmorgon :D sovit gott c: ?

sofia

okejj :D

LINDAVIOLA!

sv; Jovars. Behöver inte åka till skolan, men har uppgifter att göra över julen :).

Sara - Only me

nice bild <3

SOFIAS

har du något nyårslöfte?

Cajsa

god morgon sötnos!

eller något i den stilen..XD

allt bra?

Foton av Emma

Händer idag?:)<3

fanny

Jajemen:)

josefine

HALLÅ DÄR!

Läget? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja det är det :D!

sandra

sv:

ja men visst du :)

L I K E S O F I E [foto]

- Ja gårdagen var bra, själv? :)

FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

♥ Mallan Brallan ♥

man måste få vara tråkig om man vill, fast folk inte vill att man inte ska vara det!



allt bra? :)

yeah

ajdå :/ jag suger på att ha min mobil hel, den blir alltid helt sönder på typ 1 sekund :P men jag tror jag kommer få en mobil i födelsedagspresent :D

Bee

sV; jadå :)

sj?<3

PAUSE

bra att vara realistisk :)

Fanny

Svar: Ja, visst blev den :D

Sev

fin blogg hör du! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: