I feel sorry for you

| Djupt

That you always try to be better than me just proves even more how immature you really are.
You always try to be stronger than me but just proves how weak you really are.
You dare not stand for your actions, words or feelings.
I know how you function, better than you think.
And you try to make me feel bad. I'm not stupid.
But I will never allow it. You are not worth anything from my side.
You are pathetic and I wish nothing good for you.
Hard to believe my words? But I promise you, I mean it.

Anna med A

visst är han :)

Viktoria | Marks största blogg♥

ja visst är han söt :) helt underbar är han :)

Anna med A

Skönt :)

L I K E S O F I E [foto]

- jaa! :D

angela

sv: Jag håller helt klart med dig!

cassandraskoglund

Hej!

fin blogg du har :) hur ere med dig då?

clara

Haha! Tradition, alla nior gör det på vår skola fast med nytt tema varje år! Vad bra!:)

L I K E S O F I E [foto]

- åk då :D dom ska ju på fler ställen :D

Viktoria | Marks största blogg♥

hhehe :)

linnea

MEN JAG TYCKER DIN SÖTNOS! ;o

clara

Photoscape;)Bra skit:p

L I K E S O F I E [foto]

- haahah okej xD

cassandraskoglund

sv ;tack det är bra :D

Angelica

Jodå jag har varit på 2 olika julmarknader och så har jag umgåtts med svärmor, mamma och brors flickvän. Riktigt trevligt !



Vad gjorde du då ?

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

fin du är :D

sv _ nee inget chattar och bloggar :)

vad har du gjort idag ??:)

HANNA

Coolt, det måste jag pröva nån gång :D har fått en rätt ny superblixt, perfekt att pröva med ju ;)

Ellen

Tack så jätte mkt!

Du med, verkligen ! :) <3

Viktoria | Marks största blogg♥

jag vet inte, inte så mycket tror jag.. Ska gå en lång promenad och städa lite med :) vad ska du själv göra?

Bee

fin bild :)

linnea

ljuger nt ;)

Theresé Adelman

Fin bild! :)

Angelica

Låter som en mysig dag ju !

Bee

sv; så lite så :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: