Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan

Doug MacRay är en brottsling utan ånger, en ledare av ett gäng hänsynslösa bankrånare som skryter med att stjäla det de vill ha och komma undan med det. Utan några egentliga relationer att bry sig om behöver Doug aldrig vara rädd föratt förlora någon nära person. Men allt det förändras vid gängets senaste jobb, när de tar en gisslan - bankchefen Claire Keesey. Även om de lät henne gå utan att skada henne, så misstänker hon att de vet vem hon är. Men hon slutar att vara på sin vakt när hon träffar en försynt och charmig man som heter Doug, omedveten om att det är samme man som bara dagar innan har terroriserat henne. Den omedelbara attraktionen mellan dem utvecklas snart till en passionerad förälskelse som hotar att ta dem båda nedför en farlig, och kanske dödlig, stig...

tryck här för att se trailern

Filmen var ju galet bra. Jag och Ida satt och höll handen hela tiden för det var så spännande. Även om det som de 4 killarna gjorde var fel, så ville man ändå inte att de skulle åka fast. En sevärd film som ni måste se ! Läs bara vad den handlar om liksom? Kan man hålla sig från att inte gå och se den? Nej, skulle inte tro det. 

bild lånad från google

elin ★

svar' gör de ! det är verkligen super kul.

lite kallt nu i kylan bara :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

liza

sv; vad skrev jag?!

Mariama

många av mina vänner har tipsat om den, ska ta och se den!

nadjamelzen

va roligt :) jag ska va med sara sedan jeni =)

elin ★

svar' nej, jag bor i borås. inte alls långt, kanske 90 minuter med bil :)

var bor du ?

fanny

Haha du skrev "vill också kunna photoshop" då skrev jag"det är lätt=)" blabla;D

nadjamelzen

haha japp ganska kul okej väldigt kul ;d

Alina

Sov gott! nattinatti :)

L I K E S O F I E [foto]

- härligt, jo samma här :D

nadjamelzen

en liten skitunge på två ben tack"!:D<3

elin ★

svar' jo, självklart åker man på sommaren!

på vintren, gå i affärer & universium,

det finns massa :)

men man tar ju hellre sommaren & liseberg!

ida :) ♥

sv: den är underbar! :)



the town är också megabra :D<3

elin ★

svar' ja ! & tack! :)

fanny

Haha ladda hem på svenska då;)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: