by amanda

| Övrigt




Foto: Jag Kamera: Lumix DMC-TZ5

Halvdana bilder ovanför.. Tidigare ikväll tog vi bilen ner till en mysig resturang. Åt god mat, jag tog en pasta carbonara. Inte speciellt ovanligt för min del, men det är ju så gott ! Sen åkte vi hem, gjorde lite läxor och för mig blev det spanska. Måste plugga lite mer på de imorgon så de sitter som "rinnande vatten" :D Sen kollade vi på gårdagens program av Idol. Och det var helt klart rätt som åkte ut ! Men vi hörs kanske senare. Pussar amanda <3

bella

hehe luugnt :D

sofia

hehe okejj, nå varit me pojkvännen och två andra kompsiar :D

GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: tack så mycket :)

ronja

sv: aa :)

Viktoria | Marks största blogg♥

som du kan läsa i inlägget så är jag hundvakt åt Magnum :) hehe..

sharon

vad har du gjort idag då? :)

Fanny

Svar: Varsågod :)

clara

Tack! Jag funderar på att ha den:)

linnea

Jag orkade inte lägga

energi på det äcklet. -.-

dens kommentar finns annars

på min helg inlägget ,

släng en kommentar om du har lust. :)



åh tack! nt mkt här heller ;/

linnea

Hahah jaha. :)

hihi, din är sjukt mkt snyggare,

Fanny

Svar: Tyckte att det skulle vara kul för henne att få lite besökare :D

Viktoria | Marks största blogg♥

ja han är underbar :) en dvärgspets är han :)

erika

Allt bra? :)

clara

Vi ska dansa för skolan och föräldrar på julavslutning med grease tema:)

L I K E S O F I E [foto]

- ja :)

sofia

Tackar:D sen förra torsdag :D

♫♪ Sandra T

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: