by amanda

| Vardag

Imorse blev jag väckt. Gick upp och åt frukost med resten av familjen. Sedan hoppade jag in i duschen, städade rummet och checkade kläderna till ikväll. Nu ska jag sminka mig och sen ska jag gå och möta Hanna. Hon ska låna en tröja av mig. Snäll jag är ?! Vi hörs senare. Pussar amanda <3

bilder tagna förra nyår, lånade av tessan !

yeah

haha ;) allt bra? :9

nadjamelzen

tack gumman!<3

Sara - Only me

sv japp<3

sovit gott ?

ojsemma

hoppas du får en bra nyårsafton :)

FlizanLizan

SV: najs, yes ;)

Alexandra

så fina bilder :D

sandra

sv: tack så mycket :)



okej, nice :)

ojsemma

hoppas du får en bra nyårsafton :)

sofia

hehhe :D hur ska du fira nyår? :D

Johanna

Godmorgon :D

Soviot gott :D?

FannyFredrica

Svar: haha, tack ;D

jennie

Den sista bilden var grymt cool! :D

Sv: jaha okej najs, ska fira med några vänner :)

btw, Gott nytt år, hoppas du får ett awesome 2011! :D

Emilia

Hejhej, vill du vara med och tävla på min blogg? Som 1a pris vinner man Rosa Depeng nagellack, Depend nail polish, nagelfilar och nail sticker. Som 2a vinner du halsband och som 3a vinner du söta och glittriga klistermärken. För att kunna delta måtse du skriva en motivering till varför du vill vinna. :) Vinnarna presenteras på min blogg imorgon så håll utkik!

Bloggnamn - www.liljedahlsliv.blogg.se

sandra

sv: :)

vad ska du göra idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: