by amanda

| Vardag


du är så fin gumman. bilder från när vi var och fikade.

Hallååååå ! När jag och pappa kom till Norrtälje drog vi direkt till resturangen. Vi mötte Tessan där. Min maträtt var så otroligt god, men blev sjukt mätt. När vi ätit gick vi till videobutiken och hyrde film + köpte godis. Kom hem, satt lite framför datorn och sen satte vi på filmen. Vi såg på "Har du hört ryktet om Morgans?" Jag har redan sett den och den är jätte bra. Nu chattar jag lite med Jair och Gustav på msn. Men jag bloggar nog senare. Kisses

C E C I L I A ♥

Sv; Okej :o ♥



Längtar till nyår :D ♥

ida centerlid

älskar dig gumman <3

Cajsa

typ inget...ska nog ta och göra en blogg till mitt arbete som jag håller på med just nu.

JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

ja det är bara bra med mig :)

vad gör du ??

liza

sv; MEN MENA!!! BLIR KÄÄÄR!!!!<33333 ;D

LINDAVIOLA!

sv; Hehe. Tack!

ida centerlid

hihi jaaa :D

nadjamelzen

tack sötnos!<3

samma här bruden :D

liza

sv; HAHA, leett!! ;)

nadjamelzen

haft en bra dag?:)

matilda

awh okej ska kolla !:D

nja , inte så mycket typ pyjamas , friis& compani väska , ed hardy mössa , schampo o sånt :D <3

liza

sv; tack du med! :D

liza

sv; hihihi, :D vad ska du göra imorn då? ;p

matilda

jajjemänsan :D ska lägga ut bild imrogon tänkte jag :D :D <3

LINN

hejsan! haft en bra jul? :):)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: