by amanda

| Vardag

Godmorgon alla fina ! Vilken känsla när pappa kom och väckte mig för 30 min sen ungefär. Låg kvar en liten stund och gick sedan upp, öppnade paketet som låg i strumpan. Innhöll en korsordstidning, en daim choklad och 4 lotter. Bilder på alla julklappar kommer att komma när jag har tid att fotta dom. Sen gick jag i allafall upp och åt frukost med resten av familjen, gröt och sen skinkmacka. Men nu ska jag börja göra mig i ordning. Pussar amanda <3

Sandra♥

SV: Samma som du :)



God jul :D

ronja

GOD JUL! ♥

LINDAVIOLA!

God Jul!

bella & Andrea

Sv: Nice, jag gör detsamma och svarar på kommentarer. :D

Erika

God jul :)



sv: Så lite så!

A D E L I N A

god jul! :D

Johanna - Foto

sv: Tack så mycket :D

sofia

joodåå de kan jag göra men gör det senare :D

matilda

naw :) Tack så mycket,

god jul :) btw ! :) <3

Anna med A

Ha en fin julafton :D

clara

Det är kanonbra!:)

GOD JUL<3

Fanny

GOD JUL! :D

eemmapeemma

hoppas du får en bra dag, god jul ! :)

amanda

God jul! :)

O L I V I A

God jul ! :D

tusSe

Kul att du ville vara med i "helgens blogg" jag meddelar dig på söndag när den är avslutad! :)

thres

sv: ha en bra julafton nu då:)

jessica

Hoppas du får en superbra julafton med mycket roliga och fina julklappar! :) God jul!

L I K E S O F I E [foto]

- Hahah tack ;)

N

sv: hihi, jag fick i onsdag ;)

har du planerat något speciellt på jullovet? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: