by amanda/dagens outfit

| Outfits

Varning för långt inlägg ;)

Förlåt för ingen uppdatering igår. Men jag hade aldrig tillgång till dator, eftersom min egna fortfarande är på pappas jobb. Den är färdig nu så jag hoppas att pappa tar hem den åt mig ikväll.

Igår fick vi i allafall lov, vilken lättnad ! När vi slutat drog jag, Elin och Filippa till ***** men vi skulle komma tillbaks halv 3. Så vi gick och satte oss och fikade på Espresso house, satt och snackade ganska länge innan vi drog till Kärrtorp. Hälsade på Julia och Anna och sedan åkte vi tillbaks till ***** När vi var färdiga där åkte vi hem till Filippa. Lyssnade på musik, pratade och åt toast. Runt 5 tog jag tunnelbanan till Medis där jag mötte Farfar. Vi gick till Oscars teatern och där mötte vi även Carin, styvfarmor. Vi såg som jag skrev tidigare Karlsson på taket. Den var rolig och så, men lång. När den i allafall var slut åkte jag till Kärrtorp. Mötte Hanna och vi gick hem till mig. Klädde på oss varmare kläder och sen gick vi ut. Träffade Natou och sedan Svante, Tage och Max. Vi gick till Tages källare, haha! Satt där en stund och sen drog jag hem. Pratade med Matte i telefonen och sedan somnade jag.

Imorse när jag vaknade hoppade jag in i duschen. Rakade benen, under armarna och ni vet nog vart .. Sedan målade jag tånaglarna, städade lite och efter det började julpyntningen. Det var mysigt och vi lyssnade på julmusik. Jag och mamma åt skink macka med gröt och ja, efter det fixade jag mig och nu är jag hemma hos pappa. När han, Tessan och Kalle kommer så ska vi äta middag och sen blir det ännu mer julpyntning. Här kommer lite bilder, kisses !

midjekort kofta från ginatricot.
tunika från ginatricot.
linne från bikbok.
leggings från ginatricot.


Vi gjorde pepparkakshus i skolan, temat var "jag är hemma nu" så jag och Hanna gjorde självklart en garderob. Så den vann vi hederspris för. Grymma vi är ;) <3






P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Kanske kopiera och ändra datum? Så gjorde jag :)

jessica

Ha en BRA jullov;D

Anna

Jodå hittills har den varit helt okej :)

själv då?

sandra

sv: allt är bara bra :) hur är det själv?

L I K E S O F I E [foto]

- fin outfit :D

Sara - Only me

sv. inte lika snygg som du :o<3

Foton av Emma

Fina bilder!:D

tilda

måste man va medlem för att göra det? :)

LINDAVIOLA!

Grattis till priset!

bee

sV; skönt ;D

jodå,det toppen söt

Anna is the shit!

God jul och gott nytt år <3 åker till morsan och firar jul, så kommer inte kunna uppdatera! puss

sarastille - jag säljer billiga designer!

Två dagar kvar till jul, vad hoppas du på att hitta under granen? :)

Lisa

gillar din header=)

wilmaaa

inte mycket, lyssnar på musik och så:)

KAJSA

Härlig blogg du har :D

Sofia

Varsgod, åå jag skulle också vilja åka till gotand har aldrig varit där:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: