by amanda

| Vardag

Förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag. Men när jag blev väckt imorse runt 10 hade jag en timme på mig att göra mig klar. Klockan 11 kom mormor så jag hann precis. Det blev ingen tid över för att blogga helt enkelt. När mormor kom åkte jag, mamma och hennes pojkvän Jouni till Steninge slott på julmarknad. Vi fikade och kollade runt, vilket tog ett tag. När vi var färdiga där åkte vi till Tyresö hem till mormor. Fikade, pratade, kollade på tv och så. Påvägen hem handlade vi och nu har vi precis kommit hem. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Plugga lite om jag har krafter till det, men det måste jag ha ! Men vi hörs senare. Kisses


Netty♥

sv' sitter mest bara vid datorn och svarar på kommentarerna som kommer in :)

-

Skulle inte du kunna lägga in lite smink tips?

annie sörensson

tack hjärtat. desamma <3

Julia - you know my name , not my story

Fin blogg !:)

ronja

fina bilder :)

C E C I L I A ♥

Super fina bilder! :)



Sv; Tack finaste kusin ! <3 Jag vet att du finns där för mig och det är jag jävligt stolt över! Du och jag, dag och natt. ♥ Jag tänker på henne hela jävla tiden och det är så jävla jobbigt.. Men när jag är med dig så känns alltid så jäkla bra! Du är bäst.

P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Gillade inte namnet, höhö ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: