by amanda

| Övrigt

Just nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik. Jag snackar även med Jair och Ellen på msn, smsar med Svante och Gustav. Och för en stund sen var det Skype med Max. Fast han slutade svara :P Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Pluggat, duschat och så. Hjälpt mamma med disk och tvätt. Det här är förmodligen sista inlägget jag skriver ikväll. Så vi hörs imorgon istället. Jag vet inte när. Men jag kommer sova hos Hanna.
Men nu ska jag sluta babbla, pussar amanda <3


HANNA - en blogg om allt möjligt

oj, sorry x)

mathilda

nauw tack gumman:D

Filippa

SV: tack älskling :)

wilmaaa

jag har pluggat och varit med kompis!:D

angelica

sv okej va härligt :) samma här!

Anna med A

Tack :)

ellinorpettersson

Fint :D

och ja det var jag på bilden, hihi :D

bex.

ja de är bra :) sj?

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Hoppas du får en bra fredag! :)

m'

Vad tycker du om min design:)?

Netty♥

sv' åh tack så mycket för tipset! <3

sandra

sv: jag ska fira jul med min släkt som bor där uppe :) har inte varit där på flera år så det är på tiden att jag åker dit nu

Anna is the shit!

haha! gillade inte den :(

tröttnade vill ha ny nu igen!!

L I K E S O F I E [foto]

Hur är det idag? :)

Sabine

fina :D

GUEVACCI

okej nice :) mest chill i helgen, dans, fest och lucia movie night ^^ ska du kolla idol final ikväll då?:P

ronja

fina bilder!

erika

Varsågod!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :)

Dilin

skolan , sj :)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: