by amanda

| Porträtt

Idag gick jag hem från skolan. När det var 2 lektioner kvar stog jag inte ut längre. Mitt huvud dunkade, jag kände hur utmattad jag var. Och som ett plus på kanten så skulle jag slippa alla idioter där om jag drog. Så tanken var frestande och jag drog hem. När jag kom hem bytte jag om till mjukis kläder och la mig sen i sängen för att kolla på film. Jag skriver om filmen senare. Och när den tog slut kollade jag på gårdagens Paradise hotel avsnitt och just nu svarar jag på komentarer. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

ta mig tillbaks

wilmaaa

oki:) inte mke alls just nu!

L i n n e a

samma här typ :)<3

♥ Mallan Brallan ♥

allt bra idag? :D

C E C I L I A ♥

Sv; Hahaha det där tänkte jag inte på :p det ser ut som du har odlat en pung där eller något, haha men du har ju din mobil i den fickan väl ? :D ♥



Du är skitsnygg oavsett hur du ser ut. Okej, håll inte på sådär nu! SNYGGA KUSIN!! ♥

Anna med A

Visst är den :)

wilmaaa

tack, dsm!:d

wilmaaa

vsg:d

vad gör du?<3

wilmaaa

jag måste plugga, men jag orkar inte, haha..<3

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Haft en bra dag? :)

Dennis

sv: hihi :D

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

ska snart gå till ungdomsgården



aaaaah, det är så jobbigt :O

m'

musik här också:D

wilmaaa

haha ja verkligen..<3

C E C I L I A ♥

Haha jag skoja bara !? :o

Det förstod jag ju :p ♥

sandra

sv: okej :)

jag ska bara ta det lugnt, kolla på tv och så. Har inte ork till så mycket mer eftersom jag har feber /:

♥ Mallan Brallan ♥

svar: jo, det är bra med mig, vad göru? :)

ronja

söt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: