by amanda

| Vardag
Muffe har alltid hetat Muffe i min blogg, så varför skulle jag sluta säga det ? Han tycker om det egentligen, innerst inne. Han vågar bara inte erkänna det, tyvärr "/


Sötnosar ! Jag har precis kommit hem och ska alldeles strax äta middag. Efter det ska jag faktiskt måla, i min garderob ;) Hur som helst så drog jag ut och träffade Muffe, Emil och Matte. Emil och Matte drog efter bara en liten stund, jag och Muffe gick hem till mig. Hämtade mitt sl kort och gick sen hem till Hanna. Där var Lippa och Hanna. Vi snackade och så, kollade lite på datorn. Jag och Lippa målade även Muffes naglar, haha ! Jag och Muffe hade också vattenkrig, och jag vann. Han gav upp.. Menmen, jag bloggar om en stund igen. Kisses
E M A . W O R L D

okeeeeej :D <3

Elina

jag går i 9an :D

jo sjuan är svår men dock får man inga betyg,i 8an får man betyg och där måste alla mål klaras för att få ett g, annars blire ig och så är det sjukt mycket plugg och prov!blä..

idacenterlid

jag kan varje dag. får mitt schema på måndag, vi kan väl höras då? snacka om prao också. puuss <3

E M A . W O R L D

inte mkt alls:D du

E M A . W O R L D

repriser eller? :P

Elina

haha hade ni betyg i sjuan?!:O:D

Dolly

va gör du

clara

Den är från HM:)

Vad tycker du om min nya kategori?

I D A :)

sv. jo det är bra med mig! :D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

okej :) fin bild :p

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

Vi är med i veckans blogg, vi är nummer 5!

RÖSTA PÅ OSS HÄR: http://tjugotredje.blogg.se/2010/august/tavlingen-ar-igang.html#comment Ni som röstar blir länkade när tävligen avgjorts! Glöm bara inte att säga till att ni har röstat! :)

claudia

tack så jätte mycket skulle uppskatta om du skrev på din blogg om min tävling så att folk kan komentera mitt bidrag :)

soofie

sv:skönt att de är fredag imorgon dåe :), vad ska du göra i helgen dåe :D

clara

Den köpte jag i helgen!



Tack, jag ska verkligen försöka så bra jag kan, försöka göra ett inlägg om det varje vecka. Tack för komplimangen! Det stärker mig, man måste kunna ta emot sånt som är bra också, även om det är svårt!:)Du är vacker.

e

Okej :) Sitter och ser på tv:)

Elina

haha okej :) men det är skillnad, fastde e bara att jobba så gåre finfint :)

Dolly

på tv ?

Fanny

Svar: Kul! :)

lina

söt blogg :)

sandra

fin!

clara

Tack är ett bra ord! Man borde använda det mer:)

ebba o nathalie

tack själv ;)

sandra

de var så lite =)

clara

Tjena vad jag fastnade i mina funderingar nu;) haha:D<3

Fanny

Svar: Inget speciellt förutom skolan ;) själv?

Anonym

tack sötnos! :D<3

Elina

hihi ja :D

Mathilda

den är grym den:D

Dolly

aha okii

Johanna

ja verkligen.

M A L I N :)

Hihih jaa eller hur (:

ange

Tackk, du med. <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: