by amanda

| Övrigt
grattis moa älskling, nu är du byxmyndig =D <3

förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag. men när jag vaknade och försökte blogga så fick jag inte igång internet. men nu funkar det som tur är :) idag skulle jag ha åkt ner till simpnäs för att test jobba på ett café, som jag skrev om igår. men när vi kom dit så var det tydligen ingen bra dag så vi köpte glass och åkte sen hem igen. tog det lugnt och nu har vi precis kommit upp från hamnen där jag och kalle har åkt ring efter båten. senare idag blir det att städa och sen åka till norrtälje för att sova där en natt. men vi hörs senare. pussar amanda <3




Netty♥

sv' åh så roligt de såg ut :o

ronja

sv: aa :)

ser kul ut!

Netty♥

sv' haha okej :D

C E C I L I A

Fan vad kul att ni åkt ring :)



Sv: Haha vi hade det super mysigt :D

Kram

Therese Ejenstam

Känner inga som jag kan hjälpa mig...

Emma-FOTOBLOGG

Okej,jag fundera på vad jag ska göra!:P

ronja

sv: ja, verkligen tråkigt!

tack :)

soofie

sv: jaha :D, okejs :), jodå de va toppen :D

Fanny

Har en frågestund i min blogg

Cajsa

flyttar tillbaka till fränsta på måndag. :)

Julia

- Ska fråga :)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

det ska vi göra :D



tack så jätte mke! :D:D

Linnea

re: haha kanske det ^^ åh va kul det ser ut :)

Kristin Jonsson

hejsan fin blogg =) tkr din blogg verkar intressant tkr du detsamma om min så kan vi väl följa varran genom bloglovin? :) skulle va kul! kram kristin.

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

nu har resultat från gissa kändisen kommit upp. gissade du rätt? isånnafall är du nu länkad i bloggen :)

Sandra

Hej vännen! Haft en trevlig helg?

Kram

Natalie Hanna

hejsan (:

vilken söt blogg du har!



tycker du om sötsaker väldigt mycket? älskar du rosa?

kika då in hos mig på homemade.webblogg.se

KRAM! / HOMEMADE

MATILDA

tack söte :D

Och vad roligt det såg ut !

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

En sån fin och härlig blogg du har :) Allt bra med dig?



Föresten snygging så har jag en tävling på gång just nu där du har chansen att vinna en valfri klocka om det skulle vara något: http://classys.blogg.se/2010/august/utkast-aug-10-2010.html

AnnA ¤

tack :)

FILIPPAAAA.

svara gärna på dagens fråga :)

Om du orkar får du också gärna rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

/ skulle betyda jätte mycket! \

jag skulle inte säga vem jag mena ;)

c.

sv: åh gud vad kul :) det måste jag testa!

jag har inte gjort så jätte mycket idag !

sandra

sv: haha ja :)

ange

Okej, allt bra!! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: