När jag var liten..

| Djupt
"När jag var liten lärde jag mig att ett år var 365 dagar,
en månad var 30 dagar, en timme 60 minuter och
att en minut var 60 sekunder.
men jag fick aldrig veta ett en sekund utan dig är en evighet. "
b i e b e r f e v e r ♥

typ..

jag orkar nt förklara, men vuxna som träffas igen, 5 killar, jag orkar nt förklara haha sorry :P

Emma-FOTOBLOGG

Okej,7=årskurs K=Kultur/Musik 3=klass !:)

M A L I N :)

hihi jaa ;)

Dolly

du får tjata på han :p

Dolly

bra där :)

E M A . W O R L D

okeej :D

Sara - Mamma till Nova

Gjort idag? =D

Elina

fett bra text..haha kmr inte ihåg va ja skrev : d

S A N D R A

svar va skönt att höra gumman,

jo med mig är det helt okej!

Haft en bra dag?:)

Linda - ndaiL

kollar på oc :)

michelle

vilken fin bloggdesign du har :) gillar headern

julia

fin blogg :)

Anonym

till vem?

Dolly

sov gott babe

' OLIIVIATHEBEST

allt bra ? =)

fin kofta !

sandra

aw! =)

en glad tjej.. ;D

Fin blogg... :) <3

C E L I N E ♥

Nu kan du följa min nya blogg via bloglovin, jag följer ju dig :)

soofie

sv: just nu fixar vi oss :), allt bra denna lördag ?

marcus

Hej allt bra :D?

M A L I N :)

hihi aså har ingen aning om vad den heter ;) <3

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

Vinnarna av dagens blogg finns nu uppe! :)

elinochamanda

åh fin text ! =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: