by amanda

| Vardag
Jag har kollat på film ett tag nu, men har också varit hos pappa en snabbis för att hämta en lapp som man ska ha när jag hämtar ut min väska. Den har kommit nu och det var egentligen meningen att jag skulle hämta ut den ikväll, men när vi var halvvägs kom vi på att vi glömt mitt legg och vi hann inte gå hem igen för att sen gå tillbaks så vi får hämta den imorgon. Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Pussar amanda <3
clara

Kollat sönder Remember Me idag?;)

E

sv; tack du :) haft en bra dag?

AnnA ¤

visst är den ;)

Cajsa

hehe en laddare till datorn..xD

Mathilda

hade inte varit värt att se den på bio nix , eftersom den enda riktigt roliga biten var ju somsagt när dem pojkarna dansade ^^

Linda - ndaiL

Gonatt!

Jasmin

söt

soofie

sv: nej :)

Sandra

Jag har promenerat, städat och tagit det lugnt.

Hur ska resten av kvällen spenderas då?

Kram

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa okejj :P

Sara - Mamma till Nova

Hehe, jag ha jobbat :D

Vad gör du ikväll?

angelica

fin!

sofia

Samma:)

ELLA GRÖN

okej härligt! nja, alltså det kunde ju vart bättre men men:))

N

jao :) rätt roligt faktigst.

jag är med bland bilderna i slutet ;)

sandija

fin bilder! :D

Netty♥

sv' yes dom är grymt snygga! :)

idacenterlid

du är så fin min vän. vacker i allting. jag älskar dig

LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

linda

söta bilder :)

KLACKARNA I TAKET

Haha "modellbilder" i mjukisbrallor, det är så det ska vara! ;)

/Elina & Linnéa

Therese Ejenstam

Är du modell på riktigt?<3

emma

sv.den har väl inte börjat så bra ,är sjuk :/

krma :D

[ F o t o - V a r d a g ]

fina bilder =)

Hoppas du får en kanondag, och att allt är bra med dig?

CAMIE

SV: Haha, väskan! xD

nicole$pinord

svar; Tack :D

Millaaa

sv; tacktack :)

Kul med paket att hämta ut! :)



Vi gjorde faktiskt pannkakor igår eftersom jag blev så sugen när jag läste din blogg! :)

Elenaaa :)

sv; allt bra idag? ;D

Anonym

görs? :D

w :)

okej, vaknade ganska nyss :)

C O R N E L I A

Allt bra med dig ? :)

Jessica

okejj härligt :D Jodå bra med mig med :)

MATILDA ROSQVIST

fina bilder =) kram

ange

Hur m¨ånga megapixlar din system har och om du tkr att den e bra. <3<3

elinochamanda

sv: ja jätte coola va dom :D är de svårt att matcha dom eller du hatr dom till allt ? :D

Max l

skit snygg bild ;) och person på den ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: