Hembeställt

| Vardag


bild lånad från modegallerian.se
Denna otroligt snygga Friis & Company är nu hembeställd och kommer att komma om 2-5 dagar. Jag hoppas jag hinner få den innan skola börjar =D Men visst allihopa är den sjukt snygg ? Har sucktat efter den i flera veckor =D

Fanny

tack, vad glad jag blir sötnos! Jättefin väska! :))

Emma-FOTOBLOGG

Händer imorgon(Måndag)?:)

CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ne men det tror jag nog inte! :)

Snygg väska! Gör du nu då?

Eleena,

sv; nejnej det är mina riktiga :) <3

Linda

aa :O sjukt snygg!

soofie

sv: taack =)

ida

sv ; tack för din röst sötnos ! ♥

Millaaa

sv; hehe ;) allt bra? :)

e

Ingen orsak:)

angelica

sv jahaa! :)

angelica

sv haha okej!



snygg :)

J O S E F I N E

Snyggg!



Sv; Tack ska du ha :) Det är bra med mig! Hur mår du?

KRAM

Therese Ejenstam

God morgon!

Sandra

Härligt! Det har jag ochså haft

Vad händer idag då?

Kram

[Foto & Vardag]

superläcker :D

ange

Ååååh, snygg. <3<3

CAMIE

Oh snygg väska =D

Netty♥

sv' gissa kändisen var redan slut så får ta det nästa gång :D

ronja

snygg!

fanny

Jag förstår att du är nöjd sötnos! :)

my elfstrand

jättefin! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: