Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
När Melinda Sordino kommer tillbaka till skolan vet hon att hon är utstött. Allt på grund av att hon förstörde en fest när hon ringde polisen. Ingen bryr sig om att fråga henne varför hon ringde och Melinda själv har slutat prata. Skolarbetet bryr hon sig inte om, endast bildlektionerna har någon mening för henne. Men när hon ser sin före detta bästis Rachel bli ihop med Andy Evans bestämmer hon sig för att berätta vad som hände på den där festen.

tryck här för att se trailer i dålig kvalité.


Det var absolut inge fel på denna film men den får tyvärr inte 5/5. Jag vet inte riktigt varför men något gjorde att jag inte tyckte den var direkt bäst, det finns ju bättre. Men den var helt klart värd att se. Jag är glad över att jag äntligen gjort det eftersom Kristen Stewart är med i även denna film. Så missa den inte :)

bild lånad från google

linda

skönt :) jo det är bara bra :) ! <3

nathalie o ebba

resultat från gissa kändisen kommer imorrn (:

Jasmin

Jaha sry

Therese Ejenstam

Igår hade jag+bröderna och några kompiar en chill-kväll,var skitkul! Idag har jag tagit det lungt bara

Cajsa

planer för morgondagen då?

Emma-FOTOBLOGG

Jag följer dig på bloglovin nu,följ gärna mig med!:)<3

Netty♥

sv' ja visst var den fin :)

Sara - Mamma till Nova

Nja inte mycket! Plockat i min pappas dödsbo och så. sj då?

Cajsa

åh, va kul! :D eller? :P



jag vet inte riktigt än...bloggen, packa...vet inte..xD

sofia

jo de är ju de:) Ska nu till veckan lägga in bilder från sommarlovet som man inte har lagt ut:D

AnnA ¤

inte mycket :)

MyzaaN

tackar sweety :D

Therese Ejenstam

Mm!

Jennifer ;D§§

nu finns vinnaren på min tävling "gissa kändisen" på bloggen :)



kolla om de blev du :D

Linnea

re: härligt :) tackar, jo jag har ritat den själv ^^

R e b e c c a

sv: ja :(

Tack så mycket :D

angelica

sv haha lyckades ta vadå?

Anonym

är på kräftskiva ttyp XD

LINDAVIOLA!

sv; Skall iväg och jobba, själv?

Elin

SV: det är toppen med mig :D



Tack så mycket :D

c.

sv: yesyes :)

vad ska du göra idag ?

Eleena,

sv; hihi :) följa varandra via bloglovin? :)

c

Hihi tack:D

Allt bra idag?:)

emelie

GUESS WHOS BACK??? :D Jag är nu tillbaka efter en sommars uppehåll. Hoppas ni har haft en bra sommar. Jag är tillbaka fast på en ny adress. Check it ouT hoppas ni följer med mig nu som ni gjorde innan, CIAO! :D

sandra

sv: aa :)

vad händer idag då?

viktoria

Såg freedom writers igår, den va skitbra!:D

soofie

sv: hade du en trevlig söndag dåe :D ?

Nä det håller jag hemligt! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: