by amanda / dagens outfit

| Outfits

Hallå Hallå. Jag blev väckt runt 10 ungifär, tror jag .. Gick upp, åt frukost, klädde på mig och gjorde sen i ordning resten. Idag ska vi åka till Norrtälje. Det är fint väder, så varmt att man kan åka och sola någonstans. Men vi ska hämta mormor med bussen och samtidigt kolla lite i affärer och fika. Jag bloggar när vi kommer hem sen igen. Kameran är med, så ska försöka ta bilder. Pussar amanda <3

tunika från ginatricot.
skärp (tillhör en kjol) från h&m.
shorts från h&m.

sandra

sv: okeej, jag kommer inte ihåg vad jag frågade (a)

soofie

sv: jag tycker inte den är bra :) det här andra gången de blir fel på den och de är exakt samma fel som förra gången "/

JULIA

- Okej:D Lyssnar när min syrra sjunger och svarar på kommentarer:D

emmanorrman,

sv; mår du då? (:

Jennifer M.F

Tack tack! (:

Elin

sv: jodå helt ok (:

tack!

Cissi

Okok härligt. nej jag tråkar bara :P

Linda - ndaiL

fint o somrig bakgrund

Vi i Lingonskogen

Sånt där skärp vill jag ha, snyggt (:

Tror du dem fortfarande säljer det?

Therese Ejenstam

Fin outfit<3

elinochamanda

ställ jätte gärna någon fråga i bloggen =)

Cajsa

jo helt okej. :)

Moa Lindhe

fiin blogg du har :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

Man tackar =)

Anonym

Hejhej sötnos,vore jätte gulligt om du kunde rösta på min design.



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=IFRmI4f5ChBp5Tqh0amLD8Ijztm1ugh3jyerp8lqekVW5B52ZgAb



5 sjärnor hihi(a),alla som röstar länkar jag i bloggen när tävlingen är avslutad.

Om du röstar,kommentera inlägget om skorna,så jag vet. :)

xo. Bee <3



natta

åh så fint med massa blommor :D

okejrå ;D

sofia

Jepp, gjort idag då?:D

MATILDA ROSQVIST

never mind ;D

Elin

Svar: Japp ;D

e

Varsegod:)

Netty♥

sv' hade en riktigt trevlig kväll igår. du med? :)

ronja

jättefin outfit :)

Elin

Fin outfit :)

Michaila

Jätte söt ju:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: