by amanda / dagens outfit

| Outfits

Hallå Hallå alla sötnosar :) Idag har det varit skola, vi började 08.55 och slutade 14 någon gång. Det har inte varit riktiga lektioner under dagen, vi har mest gått igenom olika sätt att jobba på, betyg och gymnasium. Så det har varit en helt okej dag, har bara haft 3 lektioner men ganska långa. Åkte runt lite med tunnelbanan efter skolan innan jag åkte till Bagis för att möta mamma. Vi gick och hämtade ut min väska, ganska snygg men såg inte ut som jag förväntat mig .. Efter det åkte vi till farsta en snabbis för att köpa Remember me dvd som släpptes igår. Jag ska om en timme kanske börja hjälpa mamma med maten och sen ska vi kolla på film tillsammans. Men jag hör av mig senare, då får ni bilder på köpen. Pussar amanda<3

kofta från h&m.
linne från bikbok.
jeans från ginatricot.

sandra

sv: allt bra med dig? :)

MATILDA

lägger snart upp ett inlägg på hur man gör bildspel :D

R e b e c c a

sv: Ajdå! Du får lycka till nästa gång med att gissa rätt sötnos :)

Netty♥

sv' vad gör du då? :)

Cajsa

hemma från stan nu! allt bra?

Linda - ndaiL

jo det har jag gjort

Therese Ejenstam

Nice:D

Mathilda

yesbooxi ! :D

AnnA ¤

vad gör du? :)

Elenaa :)

sv; Okej :) jodå bara bra ;D

emelie -

Skön outfit! :)

clara

Självklart måste jag inviga den:D

soofie

sv: ah någon anonym -.-

Netty♥

sv' lägger över filmer från min gamla dator till den nya :)

MATILDA

sök på google . och någon stans står det att du kan ladda ner photoscape :D

clara

Gött:D

Jag var tvungen att köpa den igår, kunde inte låta bli!:)

Netty♥

sv' nja. väldigt segt :/

Pinky

läs och komentera gärna min blogg:)

e

Vad gör du för kul idag då? :)

Elenaa :)

sv; ;D

händer i morrn då? :)

Dolly

tack babe.. följa varandras lovin ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: