by amanda / vinnaren

| Övrigt

Rätt svar på tävligen är Sophia Bush och Jensen Ackles.

Det verkar som om tävligen var alldeles för svår, det var ingen som gissade helt rätt. En tjej gissade rätt på Jensen, men ingen på Sophia. Det blir ju dålig uppdatering om jag ska sitta och vänta på att någon gissar rätt så jag skiter i det och låter tjejen som gissade rätt på killen vinna. Men tack till er alla som deltog !
Vinnaren blir
http://enord.blogg.se/.


Imose blev jag väckt klockan 9. Gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordning. När jag var klar åkte vi alla till Grisslehamn där det var loppis. Vi kollade runt men hittade inget så vi gick och fikade istället. Efter det åkte vi snabbt hem, hämtade min morbror och åkte sen vidare till Knapp Karlsson. Där åt vi god lunch och åkte sen hem. När vi kom hem kollade jag på film och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Men nu ska jag svara på komentarer, vi hörs senare. Pussar






Moa Lindhe

va så lite så :)



allt bra? :D



Kram <33

Amanda & Elin

àllt bra idag? (:

[Foto & Vardag]

Så härliga

shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

Anonym

ser att vi kom försent för att vara med o tävla :/

sofia

tyvärr så hann man inte vara med:/

t h a i p i n n e n ♥

sv; hejsan, förlåt för att jag inte orkar svara på era kommenterer eller blogga,men det tog precis slut mellan mig och min kille som jag varit tsm med i 8 månader. så jag har de väldigt jobbigt just nu,

vet att många kommer skriva vad har hänt/ varför mår du dåligt osv men jag orkar inte skriva till en och en utan nu får alla som kommenterat min blogg som jag inte svarat på en veta de så slipper jag de.

hoppas era liv är bättre än mitt, puss !<3

lina & cecilia =)

ja det ska bli kul :)

KASSANDRA S

sv: inget alls,själv? :D

w :)

tackk :) dsm!

e

Tackar! :)

FlizanLizan

sv: händer idag då? :)

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

hejannw

tack :)

Mathilda

haha nej tack passar nog på tävlignar , inget bra på de (:

Netty♥

sv' står över tävling :)

Therese Ejenstam

Jag vet,brukar alltid gissa fel men tack för att jahg fick vara med. Hoppas du får en bra dag!<3

Hanan

Det är toppen med mig :D

Kram!

maja.

sv; Jo, det är det. :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: