by amanda

| Vardag
Jag börjar bli riktigt trött så jag tänker faktiskt lägga mig i soffan och glo på tv innan jag börjar göra mig i ordning för att sova. Tänkte bara berätta också att Eclipse äntligen kommit ut så man kan ladda ner den på tankafetast.com, jag håller på att ladda ner den just nu så än vet jag inte om det är bra kvalite och grejer. Men ni kan ju alltid testa själva ! Godnatt på er, vi hörs imorgon. Pussar amanda <3

bild tagen från pattinsonladies.blogspot.com
soofie

sv: okejs :D, nejdåe :D

Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D

Ska snart sova. :) Vad ha du gjort ikväll?

E M A . W O R L D

haha ja:D

haha du och din jäkla robert-.-

w :)

okej :)

varit på en vigsel, sen var jag och bowlade med några kompisar!

Mathilda

ingen aning hörru :o

- OK!

Alice

Sexie edward :P

Linda - ndaiL

åh okej!

C E L I N E ♥

sv; Okej! :) Jag sparar till en systemkamera, så jag undrade :D

marcus

Sv, jag mår toppen =) vad gör du? :D

Emma och Bea

Hjälp mig att välja vilken modellbild som är snyggast?

Finns inne på våran blogg, du kommer hitta inlägget utan problem :).



Tack!

sandra

mummmms!

N

allt bra idag ? :)

soofie

sv: ah :) men de funkar inte :O

emelie

vad har du gjort i helgen då? :)

Dolly

:)

caisa

söt blogg :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: