by amanda

| Övrigt

Nu har jag precis bakat choklad muffins. Riktigt goda blev dom :) Se & Njut !





Här har ni receptet :)

Ungstemp. 200 grader, ca 15 st.
100 g margarin/smör
2 ägg
2 ½ dl socker
1 ½ tsk vaniljsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
½ tsk bakpulver


Gör så här:
Ställ veckande pappersformar i en plåt.
Smält matfettet och låt det svalna.
Vispa ägg och socker pösigt.
Tillsätt de övriga ingridienserna.
Blanda till sist i matfettet.
Fördela smeten i formarna.
Fyll de inte till mer än 3/4.
Grädda mitt i ugnen ca 10 min.

Netty♥

sv' okej :)

MINA

tack kära du!



ja den var inte alls rolig! :(

Millaaa

sv; hehe :) görs? :)

emelie larsson

Fin blogg kramkram

sandra

ååh vad gott :D

D A N I E L A ♥

- åh vad gott, nu blev jag sugen på att baka muffins, frågan är om man orkar bara (A)

julia och hazal- Skoliosbloggen

kika gärna in på vår skolios blogg! kram julia och hazal<3

soofie

gott med chokladmuffins :D



sv: ja:), allt bra idah ?

Netty♥

sv' åh vad det ser gott ut :o

sandra

sv: man blir sugen på att baka nu haha :D

Millaaa

sv; okej, jag med ;)

C A R O L I N E ★

SVAR tacktack! :)

när börjar du skolan?

elina

ser mums ut!:D

e

Ååh vad gott det ser ut! :)

MATILDA

guud vad gott det såg ut :D

E M A . W O R L D

Tack gummsi :) Altl bra?

Sara

guuuuuud vad gott det såg ut. speciellt smeten! ;)

E M M A

Sv:guuuuuuuuuuuuud, vad gott!!:P

Sandra - fotoblogg

Riktigt goda dem ser ut, har du receptet?

Det är bra

kram

Linn

men GAAAAH! vad gott det ser ut! :D

skicka hit smeten! :P haha!

hur har din dag varit? :)

M A L I N :)

Ååååh gud så gott ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: