by amanda

| Vardag
Imorgon är det skola så jag ska gå och lägga mig tidigt idag. Men det kommer nog inte vara något problem, gick ju upp 06.16 igår, la mig runt 1 och vaknade imorse halv 10 ;) Jag har spenderat en stund av kvällen till klädval imorgon också, jag har äntligen bestämt mig men ni får se imorgon. Efter skolan så ska dagens spenderas med brudarna. Men vi hörs kanske senare, pussar amanda <3
AnnA ¤

japp :) Och shopping :D

Millaaa

sv; hehe ;) usch va hemskt att börja skolan imorgon!!!

Emma-FOTOBLOGG

Okej,bloggar!:)<3

Emma-FOTOBLOGG

hehe,okej!:)<3

Cajsa

haha tack sötnos! xD blev dock inge nöjd med bilderna men han är så söt så jag va tvungen att lägga upp dem.. :P

Cajsa

ville inte fota när han sov men hade inte så mycket annat val och då blev det inga bra vinkar eller så...skulle jag fota honom när han va vaken kom han bara fram till mig när man hukade sig..xD riktigt kelgo kisse.. :P

Sandra

vad händer under morgondagen då? ..

kommer en suprise i bloggen imorgon så håll koll vid lunch:)



Sov gott

Kram

Emma-FOTOBLOGG

Imorgon blir det först att klippa och färga håret sen blir det fika på stan men syrran och hennes kompisar!:) själv?:)<3

soofie

sv: ah :)

ida

okkej :) kul ?:)

Sandra

imorgon har jag inga direkta planer mer än träning.



kommer en suprise i bloggen imorgon så håll koll vid lunch:)



Sov gott

Kram

Emma-FOTOBLOGG

Okej,ja det är lite läskigt men det gör inte ont om du skulle bita en!;)<3

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

det funkade tillslut, tack så mke för att du länkade till den! :D haha vi dog när vi såg den XD

Sandra

Natti natti

Kram

tack ! :)

Nej det är de inte (a)

AnnA ¤

yes :)

hur mår du då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: