by amanda

| New in, Vardag
Hallå :) Jag mötte Filippa och Hanna i Kärrtorp för att sen åka in till stan. Elin orkade inte följa med, tyvärr. Så vi åkte in och kollade på kamera stativ åt mig, köpte en mascara, åt på donken och kollade lite i affärer. Filippa köpte också en mascara och precis innan vi skulle åka hem stannade jag snabbt på Squeezed Up för att köpa en smoothie. Jag och Hanna tog sällskap hem och sen när jag väl var hemma insåg jag att en sak fattades på mitt stativ så det var bara att åka tillbaks till Kungsgatan igen. Vi fick lämna tillbaks det och köpa ett nytt. Men nu måste jag hjälpa mamma med maten och efter det ska jag leta kläder till imorgon. Vi hörs snart :)

Ursäkta bakrungen men ville visa mitt stativ, det kan bli upp till 160 cm högt ;)

bild lånad på mascaran från google