by amanda

| Vardag
Hejhej :) Idag vaknade jag ganska sent, runt halv 1. Gick upp och klädde på mig, åt frukost och svarade på komentarer. Sen kom pappa och tess hem, jag sov ju ensam här igår. Så jag hjälpte dom att bära upp grejer från båten och sen hoppade jag in i duschen. Efter det packade jag och nu har jag degat framför datorn en stund. Vid 17 ska vi äta middag på Knapp Karlssons och efter det åker jag till mammas landställe. Så nästa gång jag bloggar är jag hos henne. Vi hörs senare. Pussar amanda <3

bild lånad från google
josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Rätt svar först får en länkning! Kan du se vem det är? :)

MEvie♥

ont i halsen typ :(

tack så jätte mycket! :)

Anonym

Vad har du gjort idag sötnows?

erika

Vad ska du hitta på för kul idag då? :)

[Foto & Vardag]

kanonläcker headerbild!

Nicole

sv: okej mysigt:)



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

milia ♥

badade, åt, solade, shopping, ute på stan haha :D

elinochamanda

sv: okejokej :) inte så mkt :P

william

knappkalson är superbra:D

älskar det stället^^

JuliaHällström

jätte fin blogg :)<333



vad har du gjort idag ?

HelloNicki

Hallå där sötnos! Nu är jag tillbaka från min bloggpaus. Vad tycker du om min nya väska som jag fick i födelsedagspresent?



Kram!

PJOHANNAS

SVAR:

Kom nyss hem från en joggingrunda ;)

Anonym

bara ta det lungt sj?:)

angelica

mysigt! :)

cissi :)

hur är det med dig idag? :)

Netty♥

sv' hehe okej :)

carolinakarlsson

okej :)



det har väl inte hänt något just nu men det handlar om pappa iallfall...

ronja

sv: redigerar bilder, dudå? :)

ronja

sv: tack :)

~♥FowZie♥ ~

sv: har jag nämnt ordet klantigt? :D

Cajsa

sitter nu vid mammas dator! :D

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysigt med landställe :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

ange

Bara bra!!! KRAM

william

SV; haha neejXD

jag bor här ute^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: