blogg tips

| tips
Mina läsare, jag vill tipsa er om bloggen http://claraaandersson.blogg.se.
Jag tycker hennes blogg är grym. Jag älskar hennes rubriker och texter, det är så fina! Hon lägger ut jätte fina bilder. Men främst av allt har vi ett gemensamt intresse, passion och kärlek - Robert Pattinson. Hon uppdaterar bra, och kolla bara på henne. Hon är helt otroligt vacker !
Så missa inte hennes blogg <3
sandra

sv: oh yes :)

händer i morgon då?

Linda - ndaiL

vilka var med?

ELLA GRÖN

okej,trevligt:)

clara

Nej åh gud vad glad jag blir!

Helt förvånad, shit tack:) Din blogg är också helbra!



Jo, det skulle vara sjukt snällt! Om du ville det är klart!:)<3

soofie

sv: ja :),hur mår du idah dåe :)?

[ F o t o - V a r d a g ]

härligt foto =)

N

vi kan ta det senare idag..

ska dra iväg till skolan snart ;)

M A L I N :)

hon bor 1 mil ifrån mig (:

C ♥

sv allt är fint här med också! Händer idag då?



Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om min höst outfit!



Direktlänk:

http://ailicec.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html

annie

sv: okej roligt! jag tror jag ska få lite nya delar nu när jag fyller år :D

Mathilda

hihi ;D

Elina

:D händer ikväll då?:)

lina

sv: tack :)

b i e b e r f e v e r ♥

så kul!

w :)

jarå :)

händer idag?

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa okej :)

Sofia

nje vet inte dusj?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: