amanda tipsar

| tips

Mina favorit låtar från twilight :)

bild lånad från roberpattinson.se



Linkin Park - Leave out all the rest

The Black Ghosts - Full Moon

Muse - Supermassive Black Hole

Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth

carolinesjöndin.

sv: nej fast det hade varit bättre med ett par månader till ;)

Sara

Älskar twilight !

Super fin blogg du har :)

Kika gärna in på min, precis startat den men kommer bli mycket mer aktiv :)

Kram <3

AnnA ¤

jag börjar skolan imorn :)

AnnA ¤

Jag vet inte :) vara med min pojkvän tror jag.

angelica

så lit eså :)

AnnA ¤

yes ;)

Therese Ejenstam

Skolan och har tagit det lungt:)

AnnA ¤

Vad ska du göra mer i veckan då? :)

emmi

Ha en bra kväll! =)

Eleena

sv; Okej ;D jodå bara fin fint, förutom att ja har ont i halsen ( se bilder på min blogg) haha ;p

Emma-FOTOBLOGG

Gör du?:)<3

Sara - Mamma till Nova

jag ha jobbat. sj då?

Millaaa

sv; hehe ja :) tacktack :D

fifan va bra twilight är! ;)

AnnA ¤

jag vet inte riktigt :D skola, kompisar, hundvakt och pojkvän :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: