teneriffa - del 2.

| Resor







(det gäller att bjuda på sig själv =D)


Cajsa

Absolut ingenting..^^

sagha

kollar på one tree hill dudå?:P

hejannw

sa du inte att du nyss kom hem? :)

FlizanLizan

sv: Haha tack :P

O L I V I A '

sv; idag har jag vart med en kompis :) durå? <3

fina bilder! var i teneriffa var du?:D

sagha

Okeej:) ja visst är det:P

aww

naaw tac ksöt

hejannw

okej, kul :D

Cajsa

hehe jo..XD men jag tar nog städningen i morron i alla fall.. :P men då har jag i alla fall något att göra i alla fall i nån timma i morron. :)

hejannw

haha sant ;)

FlizanLizan

sv: Haft en bra dag då? :)

lina

Härliga bilder, förutom 6an.. :D

Linn

Sjukt härliga bilder ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: